top of page
  • תמונת הסופר/תdana416

על תוצאה חיובית של הקורונה שאותה דווקא תרצו לקבל


התאמות. Adjustments. חכמים כבר אמרו שבעידן הנוכחי הדבר הכי קבוע זה השינוי. והנה באה הקורונה ולקחה את ההגדרה הזו לקצה. ב Extreme .

אז אכן יש לנו המון דברים רעים להגיד על הוירוס המתעתע אבל הטור הזה לא יעסוק בהם. הטור הזה יעסוק בתופעת לוואי חיובית ומשמעותית מאד שצמחה מתוך המשבר ומתוך הכאוס.

אבל לפני שנתמקד בתופעה בואו נחזור אחורה בזמן. כמה ? מעט. לפברואר 2020. שמונה חודשים בערך לאחור. כבר אז היה ברור שאחד התחומים שיוצר בידול בין חברות שהן Data Driven לבין חברות שמפגרות מאחור זהו תחום ה data Science. החלוקה בשוק היתה ברורה: מצד אחד חברות שתקועות בעידן ה BI ושליפת הדוחות ועוסקות כל היום בניתוח תוצאות עבר . כמה מכרנו ? מי קנה? כמה הרווחנו? כמה הוצאנו? ארגונים כאלו שחיים ב Delay. ומהצד השני של המתרס חברות מתקדמות שמאופיינות בהנהלות פורצות דרך שכבר הבינו שמינוף דאטה נותן יתרון משמעותי והחלו להניע את הארגון לכיוון של Data Mining ו Machine Learning.

החברות המתקדמות הרחיבו את צוותי האנליזה שלהם , שילבו אנליסטים, אנליסטיות וגם Data Scientists והחלו לפתח מודלי חיזוי וניבוי ולעסוק לא רק בתוצאות העבר אלא לחזות תוצאות עתידיות : מה נכון למכור ? למי ? כמה? כיצד? מתי?

ברם, עם כל הרצון הטוב החברות שרצו להתקדם בעולם ה Data Science נתקלו לרוב במספר אתגרים משמעותיים:


1. הגבלת הגישה לדאטה רק בתוך גבולות הארגון ובשרתים פנימיים בלבד

2. איתור הון אנושי מתאים

3. גיוס Data Scientists שעלותם לרוב יקרה

4. טווח הזמן שלקח לפרויקט ML להתקדם עקב הערכות טכנית ותפעולית מורכבת


ואז הגיעה הקורונה. מלכת הוירוסים . אימת הרשאות השימוש. הסיוט של כל Data Center מקומי והנינג'ה של הגישה מרחוק....

אז כן חזרנו בזמן. אנחנו שוב כאן באוקטובר 2020. הצורך של ארגונים להתקדם בעולם הדאטה נשאר ואף התגבר. ההבנה ששליפת דוחות זה נחמד אבל חיזוי קדימה זה הכרח כבר מתפשטת בארגונים . הרצון להתקדם משלב ה BI לשלב ה ML בוער בכל ארגון חפץ חיים. ועכשיו זה גם אפשרי .

למה? בזכות הקורונה. כמו במטה קסמים ארגונים שלא ידעו שיכולת שיחת ועידה קיימת עד לפני הקורונה כבר לא זוכרים כיצד נראית ישיבה פיזית. ארגונים שבהם אבטחת מידע חסמה כל אפשרות להעביר מידע בכספת מאובטחת הבינו שבלי הרשאות מרחוק הם לא יוכלו להתקיים יותר. ארגונים שידעו רק לאפשר עבודה On Premise הפכו תוך שבועות לשליטי הענן . וכך גם קרה בעולם ה Data Science.

ב Data Tapas קלטנו את השינויים מאד מהר ולכן התאמנו במיידית שירות חדש לארגונים - שירות של מודלי חיזוי וניבוי . מהירים איכותיים ומקצועיים. אבל ... מרחוק.

כן כן. קראתם נכון. היום אתם כבר לא חייבים לדחות את החזון להתקדם לעולם ה ML רק לימים לאחר שימצא חיסון לקורונה. אתם לא צריכים לחכות לאפשרות של חזרה לעבודה פיזית במשרדים כדי שתוכלו לקבל מודל חיזוי מבוסס ML ורץ על הדאטה שלכם .

היום אתם יכולים פשוט לאפשר לנו לגשת לדאטה שלכם מרחוק או להעביר לנו את סט הנתונים בכספת , להגדיר את השאלה העסקית שאתם רוצים לשאול ולקבל מאתנו במהירות מודל חיזוי וניבוי כתוצר של עבודת Data Scientists מעולים ומקצועיים שתפור בדיוק למידותיכם ובטווח זמן שפוי מהיר ובדרך הכי פרקטית שאתם יכולים לדמיין :

כבר לא צריך מקום פיזי והתארגנות תפעולית מורכבת

כבר לא צריך תקציבי ענק לפרויקטים ארוכי טווח

כבר לא צריך לפרסם , לאתר, לראיין, לסנן, להכשיר ולנהל data Scientist רק בשביל מודל חיזוי אחד בודד

כבר לא צריך להיות ארגון גדול ומתקדם בשביל להנות מיכולות ML ובשביל להתקדם בעולם הדאטה

כמו שאנחנו אוהבים לראות את הדברים פשוט גם בעולם ה Data Sceince אפשר עכשיו יותר מתמיד פשוט לעשות - Start Small Think Big


הקורונה בסוף תעלם או שהעולם יתחסן אבל לפחות את היתרונות של התקופה הזו אתם חייבים למנף כבר עכשיו. ללא תלות וללא עיכוב.

דברו אתנו על הצורך שלכם בעולם המודלים היום , תנו לנו הרשאה וגישה מחר ותקבלו מודל מנצח גמיש מקצועי ומהיר עוד לפני שיסתיים הגל השלישי (חמסה שלא יגיע...)


אז למה אתם מחכים ? אתם רוצים לקדם מודלי חיזוי ? לקביעת זום הכנסו לכאן


bottom of page